Voorbereiden - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Mirjam Visser - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Mirjam Visser - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Door: mirjamdevisser

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

11 Januari 2011 | Nederland, Heerhugowaard

Hoewel ik bij het aanmaken van deze waarbenjij.nu meteen verkondigde dat ik zeker geen verslagen ging typen voordat ik zou gaan kan ik het toch even niet laten! De kriebels beginnen ondertussen toch aardig te komen, zo wel van de zenuwen als de onwijze zin die ik heb in mijn eerste grote reis alleen.

Ik ben voor mijn doen al goed voorbereid! Oke, ik moet nog een flinke lijst met klusjes afwerken en ik heb nog maar 5 dagen, maar de belangrijkste dingen (visum, traveller cheques en inentingen) zijn allemaal al binnen! En dat met nog 5 dagen te gaan! Ik had eigenlijk verwacht dat ik (zoals ongeveer met elke vorige reis die ik maakte) volgende week maandag nog onwijs in de stress zou zitten, maar dat kan nu alles meevallen.

Vorige week dinsdag nog even met het vriendje naar Newcastle vertrokken, de boot was echt supertof met allemaal barretjes en een casino en genoeg voor een avond vermaak, helaas vond ik de reis helemaal niet zo vermakelijk meer toen we eenmaal begonnen te varen, blijkbaar toch iets minder over mijn zeeziekte heen gegroeid dan ik dacht! Maar verder wel heerlijk gehad daar, helaas op de terugweg een griepje opgelopen waardoor ik Limburg met de meiden moest laten schieten.

Onvoorstelbaar dat ik anderhalve week geleden nog aan het werk was, nog veel onverstelbaarder dat ik over een week door Jaipur wandel nu. Duizenden kilometers weg van vriendje, vrienden en familie.

Maar stiekem, heel stiekem, kan zelfs dat de pret niet drukken. Ik ga jullie verschrikkelijk missen, maar ben nu echt wel 'ready to go!'

• 17 Januari 2011 - 06:05

Ton Vo:

Wow jaipur? Succes daar en heel veel plezier :)

• 17 Januari 2011 - 18:53

Marga:

Whaa, je bent nu al weg... Heel veel succes & plezier meid! Was super gezellig zaterdag :D
    Ik ben benieuwd naar je verhalen ;)

• 26 Januari 2011 - 15:30

Patricia:

En toch ben ik het er niet mee eens dat je mij zomaar hebt verlaten, hahaha.
    Meis, ben trots op je! Ga van de week de rest lezen!
    Kus