Update! - Reisverslag uit Pālampur, India van Mirjam Visser - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Pālampur, India van Mirjam Visser - WaarBenJij.nu

Update!

Door: mirjamdevisser

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

10 Maart 2011 | India, Pālampur


Lieve lieve allemaal!! :)

Even een snelle update, dit keer echt kort, over 5 minuten vertrekt mn taxi naar mn laatste keer MCS.. Snik :( Ik ga zooo huilen op de weg terug hihi. Maar gelukkig ben ik er morgen en overmorgen nog even om de spullen af te leveren die ik dankzij jullie supergulle donaties kan regelen!! Echt, ik ben compleet overdonderd en supergelukkig elke keer als ik mn bankrekening bekijk.. Ik ben blij dat zoveel mensen met deze kinderen mee leven en dat ik dankzij jullie donaties hun leven op mijn eigen manier weer een beetje kan verbeteren!

Ik kom net terug van een vergadering met de president van de organisatie die hier in de buurt alle liefdadigheid regelt, absoluut niet omdat ik Damini niet vertrouw maar met zo'n bedrag wilde ik wel even dubbel checken.. Een super aardige en behulpzame man, die mij gelukkig goed kan begeleiden in dit proces (ik ben ook maar een groentje wat dit soort dingen regelen betreft..)

Morgen moet ik eerst afscheid nemen van mijn schoolkindjes, die het vervelend vinden dat ik weg ga maar wel al de hele week uit kijken naar de cake die ik voor ze gekocht heb haha. Ik zal die kleine bengeltjes missen, het gescheeuw, geklier, maar ook het geknuffel en vooral het zien dat ze echt vooruit gaan nu. Ben super trots op ze, en stiekem ook wel een beetje op mijn eigen lerares-skills!
Om 2 uur ‘s middags heb ik een bespreking op kantoor bij dezelfde president, en krijg ik de profielen aangereikt van de drie kinderen die ik dankzij jullie donaties een jaar lang school aan kan bieden! School betekent hier een toekomst, en voor deze kinderen is het echt een droom die uitkomt. Daarna gaan we op stap om een waterzuiver-en-koelsysteem aan te schaffen, zoals jullie begrijpen is schoon drinkwater belangrijk en aangezien de temperatuur hier in de zomer op kan lopen tot 40 graden, is het ingebouwde koelsysteem zeker geen overbodige luxe.. Daarnaast verschaffen we ze ook een kleine kopieer/print/fax-machine, waar de kinderen hun zelfstandigheid mee kunnen vergroten bij toekomstige baantjes. En als dat alles nog niet genoeg is, kan ik er ook zaterdagochtend nog op uit om voor alle 14 ‘boarding school’ kinderen een compleet nieuwe outfit aan te schaffen..

Echt, ik kan jullie ook namens Damini niet genoeg bedanken. :) Nouja, het voelt gewoon geweldig en dat allemaal dankzij jullie!

En nu ga ik mijn bedje in, tis iets langer geworden dan gepland aangezien ik vanavond nog even door ben gaan typen (dus ja, ik heb mijn laatste middag MCS al gehad, en ja, ik heb echt vreselijk gehuild terwijl ik morgen mn kindjes weer zie hihi, ik ben een dweil)

Ik laat snel weer wat van me horen!!

Dikke kus,
Mimi

  • 10 Maart 2011 - 18:13

    Mirjam:

    Hoi Mirjam leuk om te lezen waar het geld aan besteed is.
    Je heb echt heel veel voor ze gekocht zeg leuk.
    Nog een paar dagen veel plezier en een fijne terugreis.
    Groetjes Mirjam

  • 10 Maart 2011 - 18:18

    Je Ouders:

    Heel fijn dat de actie zo'n succes is geworden en dat je het verschil bent geworden voor ook deze drie kinderen. Ook de nieuwe outfit en de rest is natuurlijk prachtig. Wij zijn reuze trots op je maar dat wist je natuurlijk al. Wij tellen nu de dagen dat je nog weg bent. Tot heel spoedig, kussen van je moeder en vader.

  • 10 Maart 2011 - 18:38

    Erna:

    hoi Mirjam

    Wat goed dat iedereen zo gul was en van jou dat je het allemaal zo goed regel voor de kinderen daar.
    Tuurlijk zul je ze missen en gaan ze jou ook missen.
    Maar hier thuis zit ook iemand die jou heel erg mist en blij zal zijn als je weer thuis bent hoor.
    Nog veel succes de laatse dagen.

    groetjes Erna, Sjoerd en Tijmen

  • 11 Maart 2011 - 08:19

    Denise:

    Hi!

    Mocht je nog wat schoentjes nodig hebben, let me know. Maat, aantal, etc.

    X Denise

  • 11 Maart 2011 - 08:36

    Ingrid:

    super geregeld allemaal! Ben trots op je!
    kus ing

  • 11 Maart 2011 - 08:58

    Oma Jantien:

    Fijn dat je zoveel kunt doen met het geld!

    Nog een paar goede dagen,[hou je haaks!]

    Groetjes en to gauw!
    Goede reis! Oma Jantien.

  • 11 Maart 2011 - 09:05

    Anita:

    Fijn om te lezen dat je zoveel voor ze hebt kunnen doen!
    Je hoort het vaak de laatste tijd, maar dat verveelt waarschijnlijk niet: Ik ben ook trots op je! =)

    Tot snel! Kusje Anita

  • 11 Maart 2011 - 12:08

    Jeroen:

    Cake gekocht ???? En je kunt zo goed bakken........maar ja je hebt daar natuurlijk minder faciliteiten dus vooruit. Super dat je inzamelingsactie zo goed is aangeslagen en mooi om te lezen wat je er allemaal mee gaat kopen/regelen. Grote klasse!
    Succes nog even met de laatste loodjes en met afscheid nemen (is nooit leuk) en vast een goede reis richting Nederland.
    Hopelijk zien we je snel weer op kantoor.
    Groetjes en tot ziens Jeroen

  • 11 Maart 2011 - 12:22

    Yvonne:

    Hi Mirjam,

    FANTASTISCH wat je hebt geregeld met het geld! En ook heel leuk dat je het laat weten aan iedereen. Sorry dat ik een beetje laat was met overmaken maar het komt vast goed.
    Tot snel!!

    Groetjesxx
    Yvonne

  • 11 Maart 2011 - 14:01

    Nieske:

    Hoi Mirjam,

    Wat fijn dat je zoveel hebt kunnen doen voor de kinderen daar.
    Hele goede reis terug naar Nederland !


  • 12 Maart 2011 - 19:24

    Cisky:

    Heeee lieverd!!!

    Wat fijn dat je alweer bijna terugkomt!
    Maar wel superraar en pittig voor jou om toch na zo'n tijd weer weg te gaan zeg....
    Het spijt me heeeel diep, heb uiteindelijk geen geld gedoneerd, terwijl je doel natuurlijk echt onwijs gigantisch goed was! Maar zo te horen heb je evengoed erg veel voor elkaar gekregen!!!
    Ik ben trots op je moppie.

    Prachtige foto's!
    Ben blij dat je ik je gauw weer kan zien!!

    Geniet nog even twee daagjes en een hele goeie reis,

    dikke kus Ciska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pālampur

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2011

Update!

03 Maart 2011

MCS-kindjes :)

20 Februari 2011

Sweet india

06 Februari 2011

Snowfall in india!

30 Januari 2011

Welcome to my world
Mirjam

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 12208

Voorgaande reizen:

15 Juni 2014 - 29 Augustus 2014

India & Kenia!

17 Januari 2011 - 14 Maart 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: